hore

Ako reklamovať zakúpený tovar?

Odpoveď: Uveďte tovar do továrenského nastavenia a do balenia vložte všetko originálne príslušenstvo. Priložte prosím aj kópiu dokladu o kúpe. K zásielke je ešte potrebné pripojiť aj vyplnený reklamačný list s popísanou závadou.

Celý balík potom pošlite na adresu F-mobil - reklamácia, Husovo námestie 147, 341 01 Horažďovice. Reklamácia je možné vybaviť tiež osobne na všetkých našich predajniach.

Máte otázku?
Spýtajte sa našich fajnšmekrov

Hľadáte príslušenstvo pre telefón?

Neviete, aký máte model?

16

Skúsení špecialisti
máme viac ako 16 rokov skúseností

Autorizovaný predajca
predávame tovar z oficiálnej CZ/SK distribúcie

Fakt rýchle dodanie
tovar skladom posielame do 24 hodín

7

F-Mobil predajní
príďte sa poradiť

Podeľte sa o svoje úlovky na Instagramu. Použite #Fmobil Pochváľte sa na Instagramu. Použite F-mobil Podeľte sa so svojim chytrým zariadením na Instagramu. Použite #Fmobil Zobraziť profil